Här har ni mig!
Hej allihop! :)
Satt hela kvällen igår och plöjde genom allt på denna sida, detta "forumet" är precis vad jag behöver!
Fick igår tid för konsultation/information inför GBP. Jag skall dit om en månad. Skickade Egenremiss i början av april så det har gått väldigt fort.
Jag hoppas att jag kan dela mina rädslor inför denna resa, men även glädjas med er som har kommit en bit på vägen. Det är inte särskilt många omkring mig som stöttar mig (än!), så det kan vara skönt att få vädra tankarna här.
Information om mig:
- 25 år (fyller 23e maj)
- BMI 36,5
- Överviktig i ca 10-15 år
- Överäter mat/skräpmat/chips
Kram på er!
🙂
Hej och välkommen.
Heter Camilla och har precis varit på infomötet i Värnamo. Har också som du läst på så mycket som möjligt om det hela, både vad som händer före och efter.
Det finns ju otroligt mycket information ute på nätet.
Hur känner du efter infomötet? :)
Hej!
Även om ingen stöttar dig så strunta i det, det är dig o ditt liv det handlar om. Du kommer inte att ångra dig, men glöm inte att alla bekymmer försvinner inte för att man blir smal, en del tycks tro det, men helt klart får du ett bättre, nytt liv. Lycka till!
Stor kram till dig som vågar ta steget utan uppbackning!
Elizabeth56
Hej Elizabeth56! :)
Tack för dina fina ord.
Det är mitt beslut och ingen annans. Därför samlar jag på mig så mycket jag kan, mestadels av komplikationer. (Jag vet ju hur bra allt kan bli är om allt går som det ska).
Hej igen Sarahbg.
Jo, jag känner väl att jag har definitivt bestämt mig :) en hel del frågor blev besvarade på mötet, och man hade bra chans att ställa frågor själv. Bästa är nog att ha skrivit ner frågorna innan som man vill ha svar på innan och dom flesta frågorna besvarades under presentationen. 🙂
Hej alla här!
Har suttit och läst en massa inlägg, även gamla, och det står en hel del om huduppstramningar och ev operationer av överflödigt skinn som man får efter man gått ner i vikt.
Eftersom jag själv gått ner mellan 30-35 kg vet jag att huden blir slapp, men jag arbetar med en maskin som heter Beautytek, den finns inte på så många ställen i Sverige, men jag tycker att ni som har möjlighet att prova dessa behandlingar ska göra det!
Det är helt utan risk och smärtfritt.
Jag har i stort sett inget hängande skinn alls kvar på magen, men det är dyra behandlingar, men det brukar gå bra att delbetala.
Gå in och googla på det så kan ni avgöra själva efter det.
Kram alla och lycka till med det ni gör!
Elizabeth56