Tiden går långsamt
Den 10 september har jag tid till kirurgen och jag tycker att det går alldeles för sakta just nu. Sen tar det ju ett tag innan jag får någon tid om jag ens blir godkänd.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Du kommer bli godkänd! Jag hade ett BMI på 39, och fick op-tid. Sen ringde de och hade fått en avbokning så helt plötlsigt gick det FORT! 
Jag vet att huvudet är fullt av tankar just nu i din process; precis som jag var. Det kommer lösa sig!
Igår var jag på ettårskontroll. Alla värden var perfekta och jag ska inte försöka gå ner mera även om min målvikt var lite lägre.
Mitt BMI var på 35,2 och det var tveksamt om jag skulle få operationen. Min diabetes avgjorde och jag har nu inga symptom från den. Underbart!
Jag håller tummarna för dig.
Detta kommer bli det bästa du har gjort!
Jag har på 6 månader gått ner 32 kg, och mår sååååååå bra nu. Går utan att få ont, är fräsch hela dagen utan att svettas ymnigt. Förr bytte jag kläderna hela tiden pga av detta. Så himla najs livet är nu!
Handlar kläder i ”vanliga” affärer - wieeeee! 
Jag har blivit godkänd och ska opi höst, inget datum ännu. Men väntar så på att få detta gjort!
Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Äter ”normalt” och inte i mängder som tidigare.
Jag fick kasta så mycket mat i början för jag handlade med min ”gamla” mage. 
Mina sovställningar är varierade, innan sov jag bara på rygg. 
Katten kan ligga på magen och kela, inna var man ju som en rund boll uppe på torson.
Ja det är mycket. Behöver inte vara rädd att sitta på en stol på uteserveringar, man får plats!!!
Grejen är att suget är borta, man äter för att må bra. Helt jävla overkligt! 
Tack alla. Jag blev godkänd på BMI 35,2 och nu har jag över 38. Så jag är inte orolig att inte bli godkänd. (Håller tummarna iaf)
Nu skall jag njuta av att ha mina flickor nästa vecka och ha så roligt som möjligt.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Nya studier gör att de inte går så mycket efter BMI:n utan att detta är för hälsans skull numera. Läste även i danska Ekstrabladet att danskar söker sig till Sverige för dessa opar. Fane vad bra man har det som är född här. 
Intressant, det visste jag inte. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Bifogar lite lektyr. 
Tack. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ta nu inte all text så himla BOKSTAVLIGT för de skriver om ALLT för att skydda och informera patienten antar jag. Du kommer uppleva det som ”jaha, var det inte mera?”.
Jag lovar! Kramis Bella 
Lycka till! Du kommer bli en helt ny människa, på ganska kort tid. Och det kommer vara så jävla najs!
Jag ångrar att jag inte gjorde detta tidigare i mitt liv och fegade så länge. Men men, nu är det gjort! 
Jag skulle ha fått i november förra året men var inte mogen för det men nu är jag det. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Go girl! 

#15 Tack 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *