2 portioner? Ett minne blott!
Hej!
Väger 88 kg idag, wieeeee!
Opades den 7/2, och det är det bästa jag gjort! Kom på en sak i gårkväll; jag har inte backat maten en enda gång sen december 2011! För mig var det snarare en regel än indantag att äta stora portionerx2….
Jag blev ju aldrig mätt. Nu är jag mätt efter att ha ätit på en assiett, och känner mig PROPPMÄTT! Så härligt!
Nu är mitt matkonto betydligt mindre.
Katten lade sig även på min mage igårkväll, han kan ju ligga där nu och han får plats, så lycklig jag är för dessa små saker.

Förr så hade jag sådan stor överkropp som såg ut som en boll, där kunde inte katten ligga. Men nu går det inåt.
Jag har en hög Samarin hemma också, som jag inte har använt sen förra året. Det gör mig så glad också att slippa dessa uppstötningar.
Vad härligt! Det är ju de små sakerna som blir stora även för mig;) Som att hunden får plats att ligga brevid mig i soffan nu, inte vara tvungen att ligga på min mage som innan;)
Jag hade också problem med uppstötningar och magsyra förr men efter op har jag bara behövt ta Omeprazol 3 gånger och det var första veckorna efter op. Förut tog jag 80 mg/dag (hade dispens att ta dubbel maxdos pga magsyran som kom både från fetman och mina mediciner).. Så nu har jag 3 burkar + 4 uttag kvar ;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja, tänk så många små saker som förändras till det bättre när man går ner i vikt! Finns det något som blir sämre? Nä, inte vad jag kan komma på. Bara fördelar!
Jo, att köpa alla dessa kläder, en nackdel; det KOSTAR! 
#4 Ja, det är nog den enda nackdelen.. Fast jag har börjat köpa långa toppar/korta klänningar (som jag har till leggings) som sitter perfekt nu men passar lika bra senare med ett skärp i midjan
Wow, man får en MIDJA
Då behöver jag inte köpa nytt lika ofta
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner