Operationstid?
Hejsan! Var på Ersta sjukhus 31/7 och fick ett ja för en gbp operation! Har väntat i flera år. Så nu undrar jag, hur lång tid tog det för er att efter ett "ja" få operationstid?
För mig gick det 6 veckor mellan bedömning och op:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Det var snabbt :). Jag har väntat i flera år.. Snart 6 eller om det är 6 år nu. Har tappat räkningen. Skulle vara skönt att få det gjort snart :). Hur mår du nu efter operationen?
Jag mår superbra. Känner mig piggare, starkare och får mer energi för varje dag:) Jag opades 26/3 i år så än har jag långt kvar till mål;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
För mig tog det ungeffär 11 månader från jag sökte remiss och 6 månader från att jag fick "ja till operation", tills jag opererades. Under den tiden hann jag gå ner 16 kg, för jag hade gett mig tusan på att nu ska jag ändra på mitt liv och började göra små förändringar redan den dagen jag bestämde mig för att söka remiss. Startvikten var 122 kg. Nu ligger vikten på ca 65 kg och jag är SÅÅÅÅ glad över att jag gjorde den här operationen och förändrade mitt liv. Mitt gamla liv var ett långsamt självmordsförsök! Nu har jag valt livet, och njuter av den på alla sätt. Finns inget med mitt gamla liv som jag saknar.