Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett09-allmänt
Läst 1524 ggr
ingann
2012-06-17 11:43
3

Ser resultat:)

Äntligen börjar ögat se resultat!

Visst har jag förtått att jag tappat än del kilon när man tittar på vågen och på att man har mindre kläder och så, men nu börjar ögonen se och förstå skillnaden också:)

Tidigare när jag duschat så torkar jag mig och drar på mig en morgonrock för handkarna har aldrig räckt till runt om utan glipat i nederkanten för den enorma baken.

Idag glömde jag ta in morgonrocken i badrummet så jag var tvungen att vira om mig badlakanet… Och det TÄCKTE runt!!!Skrattande Det tom gick lite omlott *skitlycklig*

Det har inte hänt sen jag gick i skolan! Vilket är mer än 30 årTungan ute Det känns helt lyriskt trots att det är normalt för de flestaGlad

Var bara tvungen att skriva av mig liteSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Fillin
2012-06-19 08:56
1

:)…. det är vid sådana tillfällen man blir så lycklig.
Kul att du delar med dig för man känner verkligen din glädje.

Kram
Tina

berthagenn
2012-06-19 12:42
1

Kyss

berthagenn
2012-06-19 13:50
2

Har börjat sitta med benen i kors, wieee! Har inte gjort det sen 1992 typ :o)

ingann
2012-06-19 14:08
0

#3 visst är det en skön känsla när man plötsligt upptäcker att man kan saker som tidigare var omöjligaSkrattande

/Ingalill

berthagenn
2012-06-19 14:11
1

Håller med!

:)

Min hjärna har inte fattat heller att jag har gått ner. Idag vägde jag 93 kg!!!!!  WIEEEEEEE! Har gått ner minst 27 kg om inte mer.

Nu oroar jag mig för kläder och sånt nu förtiden. INGET PASSAR! Cool

En annan sak jag upptäckt: Jag sover i fler ställningar nuförtiden. Innan låg man bara på rygg som en strandad val. :o)

ingann
2012-06-19 19:41
0

Haha och jag vaknar allt som oftast på rygg fast jag alltid sovit som en padda, på magen;)

Kläder ja, oj vad jag önskar jag haft en tonårsdotter nuFlört Jag har ju bara söner och än så länge har jag "stulit" ett par träningsbyxor av fotbollskillen på 16 och en luvjacka av 19-åringenGlad Sen har jag köpt ett par tunikor, 2 leggings och 1 kjol som jag bör kunna ha över hela sommaren iaf om jag inte skulle rasa otroligt i vikt vill säja.

Än har jag gått ner 31 kg sen flytstarten 1 marsSkrattande

/Ingalill

Grodhulda
2012-06-20 14:59
0

Åh..det är ju det bästa - när man känner resultat i vardagen! Härligt jobbat!

/ Grodhulda

Om du gör som du alltid har gjort kommer du att få det resultat du alltid har fått.

Fillin
2012-06-21 08:14
0

Jaaa :):):)… ännu en storlek ned på brallorna.

Livet är allt bra härligt….(ok jag kämpar fortfarande med att få i mig mat) men det är det såååå värt.

Glad midsommar önskar jag till Er alla där ute i sommar Sverige
Själv skall jag på picknick i det förutspådda regnet… hahaha

Kram
Tina

ingann
2012-06-21 12:55
0

#8 Vad kulSkrattande Hoppas maten rättar till sig för dig. Jag klarar numera att äta snabbt men försöker hålla det till iaf 10 min per måltid…

Trevlig midsommar själv:) Jag kollade vädret igår kväll och nu lovar de vacket väder i hela Sverige. Inte förrän på kvällen kunde det bli nån regnskur..

Kram

/Ingalill

ingann
2012-07-03 12:58
0

Kom att tänka på en sak idag när jag vägde mig.. Jag väger nu 19 kg mindre än när jag var höggravid med min äldste sonFörvånadSkrattande Vilken underbart skön känsla det är!

/Ingalill

majlis
2012-07-03 21:52
2

grattis, låterhärligtGlad.