Ni med piercingar
Ni som har/hade piercingar innan eran operation - hur blev det efteråt?
**Behövde ni ta om eller bara sätta tillbaka era piercingar?
**Har tre stycken nu (septum, läppen och tungan) och är så otroligt fäst vid dom, men drar mig för att behöva göra om dom då de äntligen är läkta och så). Har haft de i 1½-2 år ca.
Vad gissar ni på - behöver jag ta om efter open?
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Septum kan vara en risk i.o.m att man har såååå mkt slemhinnor i näsan. Det drar ihop sig mycket snabbare då.
Jag hade en i läppen som jag har haft i 11 år. den fick jag i igen. Dock två dagar efter operationen och med lite våld haha. Du kan sätta i den direkt när du kommer från uppvaket om du vill. Jag blev så dålig och trött efter narkosen så jag fick vänta till kvällen dagen efter.
Jag har också i läppen och jag satte i den på kvällen, samma dag som op. Sätt i dem igen så fort som möjligt, du kanske kan be personalen påminna dig? Risken är att du är ganska trött och snurrig efter narkosen. 
#2 Haha tänker göra det ;) och be dom att lägga dit en spegel också så jag ser nåt haha! :D
Hoppas hoppas hoppas att jag inte behöver göra om septum, gör så förbenat ont XD !
Fråga…var det du som frågade detta i Svammel nyss också? (vet du inte vad jag pratar om så var det inte du) 
#4 Haha ja det var det ;)
Hahaaa! Då vet jag vem du äääääääär!
(säger inget)
haha har redan upptäkt iaktagelsen - märkte det ganska fort x)
Jag är liksom lite trög, så det tog en stund för mig.