Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett09-allmänt
Läst 1583 ggr
Niiinah92
0

Ha datorn med sig?

Ska opas på onsdag och ska vara där 7 på morgonen. Jag funderar på att ha datorn med mig, är rädd för att få tråkigt på kvällen sen antar jagFlört men samtidigt så finns ju stöldrisken osv.

Ni som har gjort er GBP, vad gjorde ni efter open? Mer än promenerade i korridoren.  Löjlig fråga kanske men känns bättre att fokusera på sådant.

Fillin
0

Jag hade min med… men man är så tagen att man bara försöker dricka och sover mest.
Öppnade inte datorn eller läste inte en enda rad ur min bok.
Och lite så var det i flera veckor när jag kom hem… Fokus ligger på att få i sig i lugn takt och att vila/Sova.
Fick t o m lämna bort min hund ett par veckor, orkade inte gå ut med han.

Lycka till nu!
Och hör av dig hit när du orkar :)
Kram Tina

lena.lindberg68
0

Lycka till !!

Håller med ovanstående talare, och du kommer troligtvis träffa nån trevlig medpatient i tv-rummet att tjattra lite med på kvällen :)

Kram / Lena

SilverEmma
0

Jag hade datorn med mig men den lämnade inte ens väskan. Jag hade fullt upp med att knata runt för att få ut gasen, tjattra med nya människor och få i mig vätska. Dock hade jag min iPhone så helt internet-lös var jag inte. Flört

[Shettisar]
0

Jag hade ingen dator och jag fick dessutom eget rum.Så jag promenerade,sov och tittade på tv.Men jag var så trött så det var mest vila som gällde för mig.Jag opades med öppet snitt så man hade lite "ojjande" för sig när man skulle röra sig..

RosaKiwi
0

Jag tog med mig både ipad, nintendo DS och tidningar för att jag trodde att jag skulle få tråkigt. Men jag orkade inte använda något utav det. Jag var jätte trött. Det blev dricka, sova, promenera och tv.

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

ingann
0

Jag hade bara mobilen med mig så jag kunde kolla mejl och facebook. Men den användes knappt för jag delade rum med en annan tjej.

Jag mådde superbra efter open, kom från uppvaket vid 22.30 på kvällen, drack en kopp kaffe, vatten och tittade lite på tv som fanns på rummet. Direkt på morgonen togs droppet bort eftersom jag klarade att dricka tillräckligt så på förmiddagen tog jag en ca halvtimmes promenad runt hela sjukhusområdet. Sen var det promenader, samtal med de andra 6 som låg inne samtidigt och drickande innan det var dags att sova igen. Sen dagen efter var det lite yoghurt till frukost, soppa till lunch och hemgång. Jag hade inte tid att tänka på en datorFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Niiinah92
0

#6 aah så du opades senare på dagen? jag ska opas på morgonen så hoppas på att jag får åka hem dagen efter, de har inte nämt hur länge man måste stanna…….

Har bestämt mig för att ta med surfplattan för jag är inte den sociala typen om man säger såFlört

ingann
0

#7 vi fick inte veta op-ordningen förrän vi kom dit. vi var 4 st som opades per dag och jag, den mest kaffeberoende personen i världenFlört, fick självklart sista tiden.. Med dropp från midnatt så blev det nästan ett dygn utan kaffeRynkar på näsan

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

berthagenn
0

Jag hade med min iPhone och laddaren (som jag höll på att glömma när jag åkte hem!!!) Det räckte. Sen delade jag rum med 3 andra dötrevliga tjejer.

Niiinah92
0

Jag hade med min galaxy platta och använde den lite andra morgonen (vi vaknade 05 och hade lite tid på oss innan vi fick åka hem vid lunch. Delade en tvåmannasal med en jättetrevlig tjej så vi snackade en del oxå. Dock var jag halvt medvetslös hela första dagen så tyvärr fick hon roa sig själv den dagen Flört Sov som en stock hela tiden så de fick väcka mig gång på gång på gång haha