Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett04-dumpningar
Läst 2318 ggr
lena.lindberg68
0

Jättedumpning ikväll

Fillin
0

Det är inte roligt… :(
Jag har upptäckt att jag klarar både fett o socker
Men jag måste äta låååångsamt.
Vi får hitta våra egna små knep, på vad våra små magar tål.
Men så smärtsamt det är att ¨finna ut¨vad man inte klarar.
Intressant att höra i allafall, jag gör egen ¨gucka¨ till
bakpotatisen. då går det bra :)

//Tina

lena.lindberg68
0

Hej Tina!

Ja det är på misstagen man lär sig, jag gör ju inte om detta..

Precis, det får bli egen "gucka" till bakpotatisen fortsättningsvis.. :D

Mvh Lena

SilverEmma
0

Obehagligt!vFixar själv inte alls såna köpta röror längre, men det är ju ganska enkelt att blanda ihop lite gott och blandat på egen hand. Flört

gummimamma
1

Både jag och min opade syrra har kommit på att om vi dumpar, så ska vi dricka kolsyrad vatten. Då går illamåendet över fortare!!! Vet inte vad det beror på, men kolsyrad vatten hjälper oss i alla fall.

lena.lindberg68
0

Jaha!? Vilket bra tips! Tack :)

Niiinah92
0

#4 min mammas kusin kör med samma metod och det fungerar! lite underligt då de på mitt infomöte sa något om att vi inte skulle kunna dricka kolsyrat eller att vi skulle undvika det (minns inte vilket men kolsyrat=dåligt var väl grunden)

Fillin
0

Jag har upptäckt att jag kan ganska lätt framkalla en kräkning, det är ju inte så mycket som skall upp. Då försvinner min smärta och jag kan gå o äta igen… låter det helt knäppt eller??? För det är när jag äter för fort som jag får då himla ont. Det är inte alls som förr vid en kräkning att magen vänds ut o in. Har testat med ljummet vatten och även lite godis vilket jag läste nånstans… men det hjälper inte mig.

Och det är ju inget att rekommendera, men om jag gör det direkt så blir jag liksom inte sjuk efteråt, och jag lär mig ju efterhand, så jag har det inte som någon vana eller så, utan endast när det har kört ihop sig.

Tack alla för goa bra tips :)

//Tina