Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett08-opererande-kliniker
Läst 3002 ggr
ingann
2012-03-01 11:48
1

Lindesberg

Jag ska opas i Lindesberg av dr Ottosson. Han har enbart bra patientomdömen efter vad jag lyckats googla fram vilket gör att man känner sig trygg. Örebro/Lindesberg ska även vara ett av landets mest framstående kliniker för GBP.

Hoppas att jag blir en i deras lyckade-statistik också;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Katti
2012-04-14 15:35
0

Det får vi hoppas! När opereras du?

ingann
2012-04-14 15:38
0

Jag fick remissen i oktober/november, bedömdes i februari (alla hjärtans dagFlört) och opades den 26 mars, så det är 3 veckor sen på måndagSkrattande

/Ingalill

Katti
2012-04-14 15:41
1

Tydligen har jag inte varit här på ett tag Skrattande! Här går det undan!

ingann
2012-04-14 15:44
0

JappFlört Det är snabba puckar här.. Läkaren sa bara på bedömningen att "vi ses på operationsbordet om 6 veckor"Skrattande

Så det var bara att åka hem och börja förbereda sig själv och barnen haha

/Ingalill

Katti
2012-04-15 00:04
0

Jag får nog vänta till hösten jag… Men vad är det utslaget på ett helt liv Flört?

ingann
2012-04-15 10:34
1

PrecisFlört Några månader hit eller dit spelar inte så stor roll i det hela:)

När jag tänkte genomgå open för 6 år sen låg kötiden på ca 18 månader så jag räknade med att få vänta iaf 1 år…  Så det var ju en väldig tur att jag redan gått igenom beslutsprocessen tidigare och läst allt jag kunnat komma över under de här åren, annars hade jag kanske fått panikkänslor för att allt gick så fort:)

Just nu längtar jag bara efter att de närmsta 2 veckorna ska passera så jag får börja äta kött.. Jag längtar efter att få sätta igång grillen! Det spelar ingen roll att jag bara kan äta 1-2 små skivor filé, bara jag får grillkänslan och smaken! Till det en grillbakad potatis och nån hemmagjord salsa;)

/Ingalill