Finnar, plitor & små bölder
Tänkte ta upp en biverkning efter operationen som jag faktiskt inte sett i nått annat forum, är det för pinsamt att tala om och ta upp kanske..!?
Kan i alla fall säga att för min del har en biverkning efter operationen varit finnar & plitor i ansikte, på hals, små bölder till och med i nacken och på axlar och rygg..blä..haha
Jag tänker att det är väl kroppens försök att bli av med alla gifter i kroppen som man har lyckats samla på sig under alla år..!? :D
Glad Påsk förresten alla..!!
Mvh/ Lena
Oj, det har jag aldrig hört talas om faktiskt. Det måste jag fråga dem jag känner som är opade om de drabbats av..
Men det kanske är som du säjer, för pinsamt att prata om
Glad påsk till dig med!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Aldrig hört att man skulle få sådana biverkningar.Har inte själv fått det heller.Men det måste finnas biverkningar som inte är så vanliga också kanske?
Glad Påsk!
När jag tänker efter minns jag faktiskt nu att jag läst nånstans (minns inte var) att man kan få finnar & plitor av kosttillskott & vitaminer..
Nån som känner till nått om det.?!
Jag tror på din teori om utrensning. Jag får alltid finnar när jag gör förändringar i min kost (både bättre till sämre och sämre till bättre). Det är övergående och det hoppas jag att det är för dig också!