Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett09-allmänt
Läst 1755 ggr
berthagenn
0

Mår jättebra nu på flytet!

CoolHej!Cool

Har haft flytet nu i en vecka drygt. Nu mår jag hur bra som helst. Förvånad

Magen mullrrar som bara den och snackar HLÖGT här på jobbet. SkrattandeSkrattande

Jag hade nog en dipp i början på flytet - men det går hur bra som helst nu.

Till något pinsammare men jag måste bara fråga; sket ni skumma grejjer efter 4-5 dagar? Alltså…det känns som jag sket en död mullvad eller mögliga alger eller nåt. Kan det vara att man har rensxat tarmarna från saker som ”ligger”?

SkrattandeSkrattandeCoolCool

Emma.S
0

Så bra att det funkar för dig med gumman :) Känner dock att jag e trött på detta nu vill ha min op nu o sen kunna börja äta lite. Saknar alla smakerna nu.

Haha ja så va det för mig med. O kan va ibland nu med :D

berthagenn
0

Har gått ner 6 kilo, wihooo!:-)

Emma.S
0

Så duktig du är gumman :D

berthagenn
0

Väger 111 kg, på sjukhuset vägde jag 117,5 kg.Skrattande

Emma.S
0

Du är så himla duktig. Jag väger 112 nu och vägde 122 på sjukhuset o 126 i oktober :D Så titta vi kan allt iaf med enbart dricka :) Nu är jag förkyld med o har himla ont i halsen så ja då e man inte så hungrig. Tänkte på en sak, du har ju Modifast, har du testat vanilj? Någon som trodde att det var Modifast vanilj som var precis som vaniljsås i smaken, stämmer det? Fick det som tips o testa den nämligen.

berthagenn
0

Jepp, kan bara hålla med! Modifast vanilj är som att dricka marsansås. Tungan ute

Med litet kanel kan man variera ”drycken”.

Hallon-smaken och jordgubbssmaken smkar som smält glass. Inte så god som vanilj med jävligt gott alternativ.

Sen kan jag även balnda vanilj med chocklad för att ge variation. Eller jordgubb och chocklad.

Är så trött på dessa påsar och att man måste smygskita på jobbet nere i en avskärmad toalett, för att man… ja du vetCool

Vi hörs och du är döduktig Emma! You go girl!

Kram Bella

Emma.S
0

Haha nästan så jag måste köpa en :D Ja jag testa med lite kanel på chokladen men ja var inte så gott :P

Får nog ta mina piller mot laktosintilerans o köpa en paket modifast vanilj nu till dessa två sista veckorna så jag har lite variation. Har ju bara gillat natrudiet choklad och sen en av dem smoothisarna. Så e LITE trött påd et nu :D

Haha ohh ja jag förstår dig precis :D

Det gör vi gumman och du är döduktig du med :)

Kram

berthagenn
0

Jag har gått ner 7,5 kg på 2 veckor! Wihoo!Skrattande

Väger knappt 110! Hi hi, BH:n passar inte lika bra längre och jag måste nog ta ett nytt hål i mitt skärp hos skomakaren :)Skrattande

Kram och vi hörs. Nu är det COUNTDOWN! WIHOOOOOOOOO! Cool

Emma.S
0

Woho vad duktig du är Kyss

Haha se bara en massa fördelar :) Snart kommer du få köpa ett nytt skärp :D

Haha ja nu räknar vi ner på måndag e det en vecka kvar för din del och på tisdag en vecka kvar för min :D