Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett05-kost
Läst 5449 ggr
lena.lindberg68
0

Apoteket kvinna vitamin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var igår på 3 månaders återbesök efter GBP till dietisten, fick då veta att jag gjort fel med mina vitaminer..

Jag har ätit 1 tablett per dag av Mitt Val Kvinna, skulle ha ätit 2 av den sorten..

Fick oxå veta att om man istället äter Apoteket Kvinna så räcker det med 1 tablett som dagen !!

Men det är bara ordinarie Apotek som säljer Apoteket kvinna inte privata !

Eftersom båda burkarna kostar lika mycket påverkar ju detta oxå ekonomin

Det är alltså den här burken som gäller för 1 tablett om dagen :

[Daisy-Moa-Elsa]
1

Räcker det med en om dagen av den? Wow, jag tar två, kan då genast halvera. Innan jul hade aptoketet dessutom drive på den

lena.lindberg68
0

Just NU har dom 20 % rabatt på Apoteket kvinna !!

Köpte 2 burkar idag :)

Finns hos ordinarie apotek, inte privata..

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Perfekt…tackar för tips

Emma.S
0

Tack för tipset ska köpa så fort mina e slut så har jag ju rätt vitaminer efter op :)

Pytteliten
0

Jag är så förb…at trött på att de släppte apoteksmonopolet måste jag säga. Servicen är ju helt värdelös nu, och inte vet man var man kan hitta de olika produkterna. Förut fanns det ett nummer man kunde ringa dygnet runt och få reda på var både receptbelagda och receptfria varor fanns. Det är bara att glömma nu…

För mig som bor i glesbygd är det väldigt bra att på förhand veta i vilken riktning jag ska åka för att få tag på det jag behöver!

Mamzan69
0

Hej

är ny här o kikar runt lite..

Ett tips med Apoteket, kolla hemsidan!
Skaffa inloggning via tex bank id, det har jag gjort sen en lång tid tillbaka.

Jätte smidigt när man ser sina recept och mediciner.
Plus att jag får de hemsickat för endast 29kr!
Tar då på konto, kan väja hur mycket jag betalar varje månad eller allt på en gång.
Köper då även vanliga recept fria vitaminer mm på detta sätt.
Jätte bra tycker jag..

lena.lindberg68
0

Ja man fattade ingenting ibörjan, rena rama djungeln..

Vadå är inte det här ett riktigt apotek längre..??

Nu har jag lärt mig, vi har 2 apotek på orten, det som ligger i samma hus som lasarettet är privat, och där kan man inte få samma varor & service som det "riktiga" apoteket nere på stan :D

Emma.S
0

Ja det var verkligen en riktig djungel med apotek hit o dit :) Men som tur var har vi det "gamla" apoteket här i byn så var där och köpte två burkar vitaminer nu när dem hade rea och allt på det.