Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett14-efter-operation
Läst 2943 ggr
Maggan71
0

Äter hela tiden... :-(

Den 14:e ska jag träffa läkaren igen för att - förhoppningsvis - få tid för plastik. Före sommaren sket det sig eftersom jag inte var rökfri.

Nu är jag rökfri sedan 2:a augusti, men har gått upp ca 7-8 kg sedan läkarbesöket i april! Skulle behöva gå ner de närmaste två veckorna, men HUR?!?!

Hela sommaren har bestått av godis (ferraribilar…) och glass. En och annan öl också. *ler*

Nu försöker jag verkligen komma igång igen, men det är svårt… Igår lyckades jag i alla fall avhålla mig från att köpa en dajmstrut genom att i stället köpa skraplotter. *skrattar*

Fasen, att det ska vara så förbenat SVÅRT! Jag har fungerat kanonbra sedan operationen (nov -08), men sista halvåret har varit KATASTROF! Jag kommer varken igång med träningen eller maten…

Hjälp!! Tips och råd, tack! Vad göra!??

Om jag inte varit så desperat så skulle jag förmodligen inte skrivit här heller pga skammen… Urk och fy!! Skäms och mår illa över mig själv…

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[AnnikaOhlsson]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tråkigt!

Fick du krav på dig att gå ner i vikt också?

Iofs är det inte konstigt att du gått upp i vikt när du slutat röka, men det borde juläkarna ha tagit i beräkningen? De kan ju inte ha omänskliga krav?

Jag tycker inte du skall skämmas, fast jag vet att det är lätt att göra det. jag hade förmodligen gjort samma sak…

Om du vill ha snabb viktnedgång inför open så funkar ju alltid strikt flyt… Fast 7-8 kilo på två veckor kanske är svårt att ta. Men det är ju värt ett försök?

Kram på dej och lycka till!!