Fått min remiss idag :)
Idag har jag pratat med min läkare och hon skriver en remiss och skickar den till Värnamo sjukhus. Känns helt otroligt att första steget iaf är taget. 
Så nu återstår bara väntan på att få tid. Jag hoppas så att jag ska få genomföra detta. Men jag uppfyller alla kriterier som vi har här och är frisk, tog nyligen prover där alla var bra, så jag hoppas verkligen få göra detta.
Jag ville bara berätta om det för jag är så glad nu. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis!!!
Jag vet känslan och den är både glad och pirrig!! Det känns så skönt när man gått "över tröskeln" och påbörjat sin resa!
Kram på dig och lycka till! 
Tack Hyacinta!
Idag är det en månad sen jag fick min remiss. Otålig som jag är väntar och väntar jag på att höra från kirurgkliniken. Nu när jag vill göra detta så är det ju så drygt att gå och vänta. Helst vill jag ju opas nu
chigak, jag känner igen det där - "vadå 'semester'??? ska det vara NÖDVÄNDIGT, det?"
*garvar*
jag har börjat förbereda mig mentalt inför flytperioden - skickade efter gratisprover från modifast, men än så länge har jag bara testat potatis/purjolöks-soppan, och den var INGEN hit…
så nu försöker jag morska till mig och testa de övriga smakerna jag fick med i paketet…
ska bli kul att följas åt på denna resa!
*ler brett*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp, jag känner igen det där! Man är enormt otålig och jag var peppad till tusen ett bra tag innan jag kommit till första besöket och hade lätt kunnat börja flyta då! :-)
Men ta ett råd. Vänta med det, för har du otur så får du leva lääänge på flyt annars! :-)
Siennasmams:
Håller med dig, potatis/purjolök är hemsk!! Den bästa är i min smak chokladen. Vanilj funkar med, men blanda vanilj och choklad funkar fint!! Nutrilett har en vegetarisk soppa som är helt OK med lite chili och salt i… Kommer nte ihåg vad det var för soppa, men de ska tydligen bara ha en vegetarisk… grön var den till färgen iaf och såg inte ett dugg god ut…