Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett02-ot
Läst 1469 ggr
[AnnikaOhlsson]
0

Välkommen hem Piggelino

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas du haft en underbar resa och födelsedag!!

Piggelino
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack du underbara!!!!!!!

Jag har det underbart och hann med två slott, loch ness, Rosslyns Chapel, whisky tur med provning samt en massa shopping mm…Och jag älskar whisky men doppade bara tungan, ha ha ha….Tordes inget annat…

Min födelsedag firades på favorit puben Albanch med ankbröst ,potatis och god sås och vitlökssmör….hjälp…vad god mat de har!!! Tur att operationen är gjord annars hade jag gått upp en hel del..

Du jag undrar lite hur vi ska få flera att hitta till detta forum??

Tack igen för att du kom ihåg mig!

Kram!

[AnnikaOhlsson]
0

Jadu! jag vet nte, jag lägger ut trådar här och var… Annonserar på Facebook bl a varje dag! Det får gärna du göra med om du vill! Eller i din blogg (om du hade nån)… eller nån annanstans…

Försök och ös ut att vi finns!

Jag kämpar på och annonserar för fullt. Men det är ju ofta så att man går till det "gamla invanda" som viktop och viktdropp t ex.

Piggelino
0

Jo det har du rätt i…enkelt med redan uppbyggda forum..men jag ska lägga ut på fb och min blogg :-)

[AnnikaOhlsson]
0

Tack! Jag brukar även lägga länkar till artiklar och trådar ibland om det är nåt jag känner "passar"! :-)

Skogshumblan
0

Tjejer, jag ska tipsa de jag har runt mig som har gjort eller ska göra detta. Ett annat tips är att ni lägger in små notiser på de sajter som redan finns med länk hit. Be gärna att få bli länkade med ex. Riksförbund och liknande om det finns eller dietistsajter, må bra, viktväktarna etc. Är så impad över allt ni går igenom och att ni vill dela med er till andra !

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[AnnikaOhlsson]
0

Tack för tipsen Skogis!

Jag har kollat med "Överviktigas Riksförbund" och det var tur det var via nätet och inte öga mot öga, för då hade jag antagligen åkt på en örfil antar jag!

Jag fick istället en 2 sidors utläggning om att man skall vara stolt över sin kropp som den är och inte låta samhället bestämma hur man ska se ut…

Tyvärr är det ju så att väldigt många människor därute fördömmer viktoperationer.. Men jag kollar vidare. Har du (eller nån annan) nåt tips på nåt mer ställe så hör gärna av er!

Skogshumblan
0

Klart jag hjälper till när jag kan & det känns rätt! Tråkigt att överviktiga ser ner så på er som vågar/ vill operera er. Lika väl som att de vill ha respekt får de väl bemöta andra med eller?

/ Skogshumblan

[AnnikaOhlsson]
0

Skrattande

Piggelino
0

Bra inlägg skogis, tack!!

Bara att länka där man kommer åt. Själv har jag haft tur och har inte stött på så många som sagt något om min op. Mina närmaste har ju sett hur jag lidit och bara hoppas att jag väljer det som är bäst för mig. Det var bara min bror som opponerade sig för han var livrädd för att något skulle gå fel så det var hans oro för mig som gjorde att han föreläste..gulle han!

Detta är ju ingen quickfix vilket många kan tro men jag bryr mig inte så mycket om dem som tycker en massa.

Du har så rätt, man ska respektera varandra oavsett livsval.

Kramar till både skogis och hyacinta  Glad

Skogshumblan
0

Kram tillbaka!

/ Skogshumblan