Soffsnack!!
Ikväll blir det Melodifestivalen i min TV soffa. Vad händer i era soffor?
Min soffa är för tillfället förvandlad till säng! Befinner mig i husvagnen o matplatsen har just bäddats ner så dotter kan lägga sig när hon vill! Men visst blir det melodifestival ikväll!! Funderar på att göra lite "kvargglass" till tvn ikväll!
Vad är kvargglass, jag gillar ordet kostcirklar…Hi Hi / AstridBirgitta

Rädisor, mums!!!! Fast det är väl inte vad kvargglass är..
Kvarglass är mitt egna ord för mixade djupfrysta jordgubbar som mixas tillsammans med lite kvarg. Ev lite lättströ över efter smak! Det blir som mjukglass ungefär. Underbart gott!!

Vad är kvarg?

NU vet jag vad det är.. men var köper man det?
Du kan köpa Kesella! Men jag är inte förtjust i den! Jag köper Lidl's kvarg. Den heter bara kvarg och är frisk och god smak! Dessutom är det mer och billigare än kesellan! Lidl's kvarg påminner mycket om turkisk yoghurt!

Det ska jag testa vid tillfälle!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu lämnar jag er i två veckor…drar till skottland och firar min 40års dag!!! Hej hej!!!!
Grattis! Hoppas du får en fantastisk resa!! Många hemsökta slott att besöka? :-)
Saknar en Allmänt-flik i listan. 
Jag hade en Allmänt-kategori, men fick synpunkter på att det räckte med OT… så jag tog bort den.
Hmmmm… Jag gör en omröstning!
Nej, vet du vad… jag tar tillbaka den och passar samtidigt på att "bygga om" i kategorierna litegrann!!
Oj gör du det flr mig. *generad*.
Japp! Gör allt för medlemmarna! *fniss* enj, men har känt ett tag att det var dags att bygga om…så jag bluddrade dit Allmänt igen…
kan vara bra att ha en sån topic!