Sommarkläder
Nu har alla sommarkläder åkt fram på allvar och det är skitkul att inse att det är iaf hälften jag bara inte kan ha längre! Det är helt enkelt för stort o kortbyx har jag helt inte längre! Trekvartslånga tights får det bli istället. Känns fantastiskt! :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Visst är det underbart att se alla kläder som blivit för stora! Förut blev de ju jämnt för små… Har du en massa fina kläder så kan du sälja dem på Tradera eller på loppis, så får du in pengar till att köpa nytt. Och passa på att handla nu när reorna kommer igång! Jag älskar att gå i klädaffärer och prova kläder och prova klädstilar jag aldrig förr kunnat ha! Men så har min storlek minskat från 56 till 44! Nu kan jag hitta kläder i vanliga affärer och slipper gå till "flermannatält-avdelningen". Varje gång jag kan få på mig ett plagg som är i en mindre storlek än det jag "tror" jag ska ha blir jag lika glad. Som idag, när jag köpte byxor i storlek L, för XL som jag trodde jag skulle ha var alldeles för stor och höll på att ramla av mig. Så kul!