För stora jeans...igen!
Vilken känsla när jag idag insåg att de jeansen jag hade påmig måste kasseras eller sys om! Det är andra gången sedan OP jag lagt bort ett par jeans. Jippi!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack!!! Känslan är obeskrivlig….och jag skulle behöva en ny BH med… hihi!!

Grattis!
Ångrar att jag inte sparat något klädesplagg från den stora tiden
Visst är det härligt att inse att ett plagg är för stort!
Byxor och tröjor kan man ju ha trots att de är lite för stora, men bh är värre. De MÅSTE sitta bra!!! Särskillt måttet under bysten måste vara rätt. Ett tips är att köpa en storlek för liten när det gäller under-bysten-måttet och köpa en förlängare. Och försöka hitta bh på rea, fast det är svårt! För inte vill man köpa bh för flera hundringar när de blir för små innom ett par månader! Själv har jag gått ner från 115 G till 85 E på ett halvår! Önskar bara att brösten kunde se lite mer fylliga ut, men de liknar mest tomma ica-kassar. Men det gör inte så mycket med tanke på att jag fått ett så bra liv efter operationen…
Ett tips på hur man kan följa sin viktnedgång är att ta ett skärp man hade när man var som störst och markera under resans gång vilket hål man kan ha vid olika tidpunkter. Jag har ett skärp där jag skrivit datum på baksidan och får hela tiden göra nya hål i. En slags viktdagbok! Inte tar den en massa plats heller, som andra plagg skulle göra.