Ny och vilsen på denna sajt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag är ny härinne och kommer att kika runt på allt och kanske senare göra inlägg.Gjorde min bypass i dec -10 och har haft det riktigt slitsamt då mycket inte fungerade som det skulle efteråt.
Är nu på benen och mår helt okej! Mentalt funkar det nog bäst, mer än fysiskt.
Kommer att leta efter era erfarenheter för att se vad jag kan ta till mig så livet blir enklare!!!
Ses!!!!
Hej och välkommen hit!
Vad tråkigt att det inte gick så bra efter operationen. Hoppas du mår lite bättre nu!
Jag hoppas att du finner vad du söker här, annars får du gärna ställa frågor, direkt till mig om det är något speciellt, eller starta trådar!
Ha det så gott! Hoppas vi får "se" dig härinne mer!
kram
Tack snälla du!!
Jag mår mycket bättre och har redan bombat dig med massa svar på trådar och kommer fråga en massa med tiden.
Känns toppen!!! / Tack!!
Välkommen!
Trevligt att just du hittade hit.
Det blir inte alltid så perfekt som man ibland har fått för sig innan OP, som sagt. Man får lära sig med tiden vad man klarar av och inte klarar av… allt som på nytt om igen.
Vet detta eftersom min mamma är med i SOS-projektet och är gastrikbanding opererad sedan 10år tillbaka. Min mamma har tyvärr även fått chrowns sukdom, så hon är extra speciell i det hela. Som tur är är det inte ärftligt eller kopplat till viktminskningsoperationer.
Hej Lena!
Tack ska du ha :-)
Nej du har så rätt..man börjar från noll och bara det i sig är underbart för på mig så funkar inte det "gamla tänket" utan jag är tvingat att tänka nytt och det är bra!
Fy vad arbetsamt för din mamma för den sjukdomen är jobbig.Har själv tarmproblem men inte chrowns…..
Kram tillbaka!!!
Välkommen! Har inte varit inne på flera dagar och ser att du har varit aktiv på flera trådar. Kul!
//Elin
Hej Elin
Tack ska du ha 
Ja här fanns det så mycket att säga och man får fin respons
Mia
Piggelino
Vad kul att du tycker att du får fin respons här! Det uppskattas!