Återbesök idag!
Idag kl 9:20 hade jag tid för återbesök. De skulle befinna sig på Annedal. Där har jag aldrig varit förr. Så jag tog tåget till Gbg och gick till informationen… Jodå, jag fick ett bussnr. Hon pekade på hållplatsen och vilket håll. Jag hamnade på Arendal!! Ringde västtrafik och frågade hur jag skulle komma rätt? Det var en jättetrevlig tjej som guidade mig! Hon var dessutom från trakten och förklarade hur jag skulle stå så jag kom rätt! Jodå! Bussen kom och jag hamnade i Kortedala!!! Jag ringde sköterskan oxh förklarade läget. Hon sa åt mig att ta det lugnt och att de var där hela dagen. Det gjorde inget om jag kom för sent (underbara människa). Jag frågade mig fram och tillslut så visade det sig att det låg en hållplats från Sahlgrenska! Hade jag vetat det hade jag hittat fram direkt! Pust! Så en och en halv timma försent rusade jag in, flåsande som en hund och var redo att vänta… Kom in direkt! Allt gick toppen och jag är jöttenöjd! Vilka härliga människor de är, de från Bariatric Center i Lund! Så trots stul så sitter jag nu på tåget hem igen! :-)