viktstatistik
Tabellälskare som jag är så vill jag ha statistik…. *Hur mycket gick ni ner före operationen, alltså under flytperioden? *Hur mycket hade ni gått ner efter en, två,tre resp sex månader? *Hur många storlekar i kläder har ni gått ner efter samma perioder som ovan?
Under flytet gick jag ner 5 kg och en månad efter open har jag gått ner 10.. så 15 kg sammanlagt. Storlek vet jag inte eftersom jag inte har köpt nåt nytt utan drar på mig det som jag helt plötsligt kan ha igen. Men det går så fort nu att det jag tar fram och tror ska passa mig ofta redan är för stort! 😮
Hehe, jag gillar också statistik, så jag har bokfört allt. :)
Jag gick ner 9 kg under flytperioden, första månaden tappade jag 9,5 kg, efter två månader hade jag tappat 19,5 kg, efter tre hade jag tappat 23,7 kg och efter sex månader hade jag tappat 27 kg. Totalt har jag gått ner strax över 45 kg.
När jag började hade jag 3XL i skjortstorlek, nu har jag M/L.
Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Hur mycket jag gick ner på flytet vet jag inte, men det var nog inte så mycket. Det blev bara en vecka eftersom jag fick en återbudstid.
24 dagar efter operationen hade jag gått ner 10 kg (inkl flytet, så lägg på en vecka!). Näsa 10 kg tog 3 månader, följande 5 kg två månader, nästa 5 sju månader och de sista fem ett år! Skulle kunna gå ner fem kilo till, men är nöjd och glad ändå 🙂. Det är tre år sedan jag opererades och jag har stått stilla i ett år (förutom en dipp när jag var så nykär att jag inte fick i mig någonting!!!).
Jag har inte riktigt koll men efter snart 9 månader har jag gått ner 43kg och har 1.8kg kvar till BMI24.9