Viktoperation iFokus

Viktoperation

Etikett09-allmänt
Läst 1099 ggr
[Aralia]
2

Gissa vem som är hemma?? :)

Nu är jag hemma i soffan igen.. :)
allt har gått över förväntan men jag är trött… så det blir nog en tupplur inom den närmsta kvarten. Men SÅ skönt att vara hemma… det stramar och har har sig i såren men jag har inte ett smack ont som tur är. Så nu har jag gjort mitt och kan koppla av…. :)

berthagenn
0

Yey!!!! Åhhh vad jag är glad för din skull! Du är GRYM! You go girl!

❤️

😍

KickiC
1

Självklart är du trött, du har ju varit med om en stor bukoperation! Passa på att vila dig och sov när du är trött. Hur går det med mat och dryck?

[Aralia]
1

Vad goa ni är.. :)
Det går rätt bra men magen är full med gas och jag skulle verkligen behöva rapa. Ordentligt! Ser ut som jag är gravid i 35:e månaden.. haha
Så hur gör jag för att få upp luften, tips…?

Har tuggat på ett ägg nu som mellis, med lite cf och kräftstjärtar som jag mixade ihop. Men luften i magen tar emot och jag blir lätt illamående…

berthagenn
1

Det är så litet nu i början, men det lägger sig. Man blir faktiskt gasig minns jag…glömde faktiskt bort det. hihih! Pruttiga hälsningar hihi 🤐🤪

❤️

[Aralia]
1

Jodå, dom frågade lite försynt på avdelningen om fisandet hade kommit i gång.. haha

Nu har jag en bubbla i mellangärdet som jag skulle vilja bli av med.. men den lossnar väl i sinom tid. Kanske när jag är på affären? fniss

hotflower
0

Wohooo! Vad härligt att höra att du är hemma. Haha, det där med att rapa och prutta har ju blivit riktig vardagsmat för en ;) Jag har tur som kan svälja lite luft för att hjälpa rapen på väg. Och ofta masserar jag över tarmarna så att de kommer igång :) Själv har jag gjort min första blunder idag!!! Åt för mycket, snabbt och tuggade väl för lite-spydde som en kalv :/ Fast å Andra sidan är det väl tur att jag jan spy…men åh vad tidigare vanor sitter i! Men man ska väl lära sig den hårda vägen?!