Min vikt är numera stabil!
Hej!
har vägt precisa 58 kg sen jag har gått ner efter min GBP-op.
Och står helt STILLA på 58 kg! Fatta så jäkla underbart det är! 😃
ÄLskar min kropp idag!❤️
SÅ glad för din skull! Du har gjort det kanonbra.. (fast lite avis är jag ju) :)
Du Cuthof! Du kommer att få uppleva samma sak! Exakt! 😂Min vikt kunde pendla flera kilo på nolltime! Nu äter jag ALLT utan att vågen rör sig. Alls. Känns jättekonstigt när man har i hela sitt liv pendlat upp och ner. Garderober i flera storlekar. Nu, storlek 38. Punkt slut! So jäkla wonderful.😍😃
Tydligen så ”hittar kroppen” sin målvikt och stannar där. Så om någon förstår varför får man gärna förklara detta under för mig. För det är UNDERBART! 😃
Får väl se hur det blir med målvikten, hade en nära vän (hon är tyvärr borta nu) som rasade ner till 45 kg och dit ville hon inte. Jag var sjuk för massor med år sedan och vägde då 70 kg, under det vet jag inte ens om jag vill, var bara skinn och ben då. Jag är rätt tung i mig själv, så att säga, men det visar sig. Först ska jag snittas…
Måste erkänna att det pirrar lite extra när jag hör hur du har fått det och hur du trivs med livet. Hur annorlunda allt kan bli…
# 3
En sak som är väldigt annorlunda är ❤️att jag har en kille nu. Har levt som singel i dryga 15 år. Sen kom kärleken.
Förr viftade jag bort allt sånt i huvudet. Jag visste att jag hade inte en chans. Fet och ful var jag. Nu känner jag mig vacker och kläderna sitter som de skall. Och jag sminkar mig också numera. Folk känner fan knappt igen mig. Så. Du kommer att upptäcka så mycket nytt. Folk kommer att smajla mot dig i kassan t ex. När jag var fet så ”såg” ingen mig på det sättet.
Nu som slank får jag god service och ETT SMAJL! Mycket konstigheter som blir litet aha-upplevelse. Sen hade jag vänner som inte ville vara med mig mer för de kände sig som loosers. Tjockisar vill ju helst vara med tjockisar.
Så dessa ”vänner” skippade jag. Behöll de som stötta mig. Och det är det bästa valet jag har gjort för mig själv någonsin, även denna GBP. Synd bara att jag väntade så jävla länge för jag var skraj…Det är det enda jag ångra, att jag väntade så jävla länge.
❤️
KRAAAAAM
Nja, karlar har aldrig vart ett problem faktiskt… är singel av egen fri vilja och val. Rätt skönt, vart ensam nu i 5 år och röjt runt lite.. men satte stopp för den biten nu när open blev bestämd. detta vill jag göra själv på nåt vis..
Allt har sin tid och man gör det man ska när man ska.. det är min övertygelse. Så visst var det i rätt tid, både för dig som för mig. :)
Gôtt! Hur länge har du varit viktstabil? Här tickar det fortfarande ner, men det lär ju stanna av inom kort.
Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Men vad härligt att höra ;) Själv är jag livrädd att stanna efter 10 kg eller nått. Eftersom det går så bra att äta idag (fast jag blir ju mätt fort) så funderar jag på om jag åt för mycket?! Antar att det är gamla hjärnspöken som sitter i. Men så är det väl- nu börjar liksom resan..:) Ska väga mig imorgon- 2 v efter op! Ps. Ni är bäst- alla ni. Så jäkla glad att jag hittade denna sida. Tack för att ni finns
Hej alla! Mysigt med denna lovebombing 😃❤️
Jag opades den 7/2 2012…har nog varit helt stabil sen våren/sommaren 2013. Jösses vilken resa man har gjort egentligen. 😃
Helt galet bra… jag tänker 58 är så "out of reach" för mig.. jag vägde 113 sista gången jag vägde mig hos läkaren, har säkert lagt till några kilon till.. 58… Jag är glad om jag kommer under 70. På hälsokontrollen i sexan vägde jag 69, det är en drömgräns jag vill spränga.
Grattis inte bara till stabil vikt utan bra vikt och härligt nedgång…och kärleken;-)
Jag vägde ungefär 130 kg. Så resan var lång men gick så fort! :-)