Äntligen är jag på G. :)
I dag kom mitt paket från Modifast, så nu kör jag igång med mina flytveckor. :)
Blir nästan en vecka längre än vad jag behöver enligt läkaren men känner att jag personligen vill och behöver komma igång. Känns SÅ underbart skönt!
Nu har jag fulla kylen med banan, jordgubb, vanilj, hallon och jag vet inte allt, bara att välja vad jag är sugen på. Helt lyrisk över deras produkter, hur goda som helst ju.. :)
Skönt att höra! Jag var inget jättefan av Modifast, men de funkade. Förstår att du är peppad på att komma igång, speciellt med tanke på att du aldrig kommer behöva äta pulver någonsin igen efteråt! 🥳
Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
får du påsar över kan du väl skicka några smakprover till mig😂
Trullan Jag har modifast i choklad, kaffe och chokladpudding om du vill ha? köpte massor av paket men behöver inte flyta inför min Sleeve op nästa vecka…ska dock göra det ändå några dagar så artist kommer in i det men vill du så skickar jag gärna :)
Ja, Davbj, jag är superpeppad… dessutom har jag nu några dagar extra på mig för att lära mig hur diabetesen uppför sig med denna diet. Som det verkar kommer det att bli en hel del insulin.:(
trullan… är du nyfiken på några smaker så får du prover av Modifast, de smakerna får du välja själv. :)
Jag köpte en färdig paketlösning nu och det var en förfärligt massa choklad med i det, både flyt och pudding. Tycker inte ens om choklad men som Davbjo sa, jag behöver ju inte ta det sen. ;)