Annons:
Etikett06-hudreduceringar-och-lyft
Läst 2333 ggr
Katti
12/12/17, 11:37 PM

Bukplastik

Nu har jag fått tid för en stor bukplastik. Kommer göra den på Aleris i Motala den 22 januari! Det ska bli skönt att få det gjort och kanon att slippa gå med gördel under den varma årstiden! Den ska ju vara på dygnet runt upp emot en månad och sedan dagtid flera veckor till, så jag kan tänka mig att det är tämligen olidligt om det är varmt… I alla fall för en sån som jag som sover med bara påslakan året om 🙂!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
Davbjo
12/21/17, 8:05 AM
#1

Låter jättebra, berätta hur det gick sedan!

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Katti
2/1/18, 10:19 AM
#2

Tyvärr blev det ingen operation nu, vilket jag så klart blev väldigt besviken över. Och dyrt blev det också, eftersom jag ju skulle ha varit sjukskriven och inte fick tillbaka mina jobbpass…

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Katti
6/29/18, 9:27 PM
#3

Nu har jag istället fått en tid på Hand  och plastik (Universitetssjukhuset) i Linköping. 12 juli kommer jag opereras 🙂, Inget ont som inte har något gott med sig brukar man ju säga. Jag hamnade i klimakteriet strax innan operationen ursprungligen skulle ha gjorts, och gickhux flux upp fyra kilo. Nu har jag gått ner dem och ett par till! Det ska bli otroligt skönt att få det gjort, även om årstiden inte är den bästa. Rötmånad och varmt att gå med gördel efteråt… Men det blir bra det här 😃!!!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

vallhund
7/27/18, 5:53 PM
#4

Blev det av? Hur klarar du värmen nu?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Katti
7/28/18, 9:08 PM
#5

Ja, nu är det gjort 😃. Det går betydligt bättre än jag trodde faktiskt! Gördeln är rätt skön att ha som stöd. Det blev ju extrem värme, så visst är det lite jobbbigt på dagarna, men jag pausar från den ibland under takfläkten! Är fortfarande ganska svullen oom magen, men det ser riktigt lovande ut; det blir bra det här!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: