Annons:
Etikett14-efter-operation
Läst 1739 ggr
trullan
10/20/16, 8:34 PM

Ett år i dag

I dag är det ett år sedan jag opererades och jag har inte ångrat mig en endaste sekund. Det enda som är lite negativt är att jag numera har problem att hitta en bh i rätt storlek, 65C….hade 90D förut..och att de ens är C är på grund av all hud..bara att rulla upp och stoppa in 😂 Har gått ner 53 kg, väger. 64 ..så lite har jag inte vägt sedan 1984 då jag gick ur fjärde klass. Inga direkta biverkningar, visst någon dumpning några enstaka gånger och magen gillar inte mat med vitt mjöl….men jag får inte ont utan magen mullrar bara. Jag är så överlycklig över att jag fattade detta beslut

Annons:
Davbjo
10/21/16, 7:49 AM
#1

Kul att höra! Jag är opad sedan 2½ år tillbaka, har inte ångrat det för en enda sekund. Har väl dumpat kanske två-tre gånger, bara en gång riktigt ordentligt, och det är ju så man lär sig. Jag har tappat nästan 50 kg och har varit viktstabil sedan ungefär ett år tillbaka.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Paprika12
10/26/16, 10:56 PM
#2

Grattis!!!!!!! Kul att höra att det går bra. Jag firar snart 1 år jag med till Påsk

Upp till toppen
Annons: