Annons:
Etikett09-allmänt
Läst 1509 ggr
[LarssonA]
4/12/16, 10:08 AM

Varför jag försvann - en gammal sajtvärds historia

Hej!

Det var jag som startade denna site och övergav den utan ett ljud. Förlåt! Jag ska inte dra allt, men det har att göra med min dåvarande makes alkoholism, vår allt annat än enkla skilsmässa, hans död och min "gå-rakt-in-i-väggen" och väldigt lång sjukskrivning att göra.

Kort sagt så föll livet som ett korthus runt mig (trots oerhört lyckad OP).

När jag startade denna sajt kallade jag mig Hyacinta. Tror att en del av er vet vem jag är. Jag var även Sajtvärd på Insidan, vilken jag inte hittar längre, så den är nog borta!

I vilket fall så blev jag oerhört glad när jag återvände till iFokus för en tid sedan och fick se att sidan levde vidare i annan regi! Och jag ser att den är väl omhändertagen. Sånt värmer! :D Jag har funderat ett tag påom jag skall ge mig till känna eller inte. men bestämde mig för att göra det, varför skulle jag inte göra det?

För att berätta lite om min resa efter open, så har jag i dagsläget gått ner 80 kg och har ännu en bra bit kvar, men jag är VÄLDIGT nöjd med det jag åstadkommit. Jag ser helt OK ut utanpå kläderna, men under dem, så hänger det och slänger lite här o där, men det gör inte mig något. Jag störs inte av det och min sambo älskar mig som jag är!

Jag har fått ett helt annat liv. På alla vis! Jag mår bra psykiskt och fysiskt. Jag kan röra mig utan större problem. Vi har en båt som jag utan problem kan hoppa ur och i. För några år sedan hade det varit helt otänkbart!

Det har varit lång väg tillbaka från både väggsmällar och viktnedgång, men nu mår jag fantastiskt. Jag och min dotter har flyttat till min nya kärlek och vi har skapat oss en helt ny familj med han och hans barn!

Ha det så gott alla!

Kram från mig! :D

Annons:
Honestyisdead
4/12/16, 10:19 AM
[LarssonA]
4/12/16, 10:33 AM
#2

#1 Åh, tack så mycket! :D

Honestyisdead
4/12/16, 10:38 AM
#3

Anledningen till att den inte syns bland sajterna är att aktiviteten är för låg. Höjs aktiviteten och det finns Sajtvärd kommer den fram igen.

Davbjo
4/12/16, 10:54 AM
#4

Sedan diskussionerna kommit igång mer på Facebook så har aktiviteten gått ner även här, men kul att du är tillbaka. :)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Niklas
4/12/16, 11:31 AM
#5

#3: Det är till och med så att sajten saknar värd. När någon vill väcka den till liv igen som värd lägger vi ut den.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[LarssonA]
4/12/16, 12:25 PM
#6

#5 OK… där ser man?

Annons:
Niklas
4/12/16, 2:38 PM
#7

#6: Ja. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

AnneN
5/13/16, 5:13 PM
#8

Välkommen tillbaka! Roligt att läsa att du mår bra nu och verkar ha ett bra liv med hälsa, familj, kärlek, mm :-D

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: