Annons:
Etikett14-efter-operation
Läst 1561 ggr
trullan
2016-02-16 21:32

4 månader sedan operation

Och jag är inte längre extremt fet. Inte heller fet. Utan "bara" överviktig. Har inte vägt så här "lite" på 20 år. Var i Ullared i helgen med ett gäng vänner. Hyrde stuga i två nätter och fick gå tillbaka med kläder jag köpt som var för stora. Drar numera stl 40 eller medium. Galet Om mindre än en vecka fyller jag år. Mitt mål är att vara under 80 kilo tills dess. Tror inte jag klarar det. Är ca 1 kg kvar. Men skit samma….har ju gått ner 35 kg.

Annons:
Stallmima
2016-02-16 21:44
#1

Grattis!   🌺

Tjeja
2016-02-16 21:48
#2

Alltså 1 kilo kvar.. hallå? Du skriver ju själv att då gått ner 35 kilo! Det är ju fantastiskt!!! Heja heja! Ett kilo hit eller dit? Här snackar vi tiotal inte ental när det kommer till kilo!

Tycker nog att du har nått ditt mål fantastiskt väl! det där sista kilot kan lika gärna vara vatten beroende på var i månadscyckeln du befinner dig eller vad som helst enkelt! man kan faktiskt variera upp till 2 kilo på ett par dygn utan att det har med den egentliga vikten att göra.  Typ har man nyss druckit o ätit och inte bajsat på några dagar och dessutom vara strax före mens eller något sådant när man väger sig efter ett långt bad med fuktig hud och blött hår.. jämfört med tvärt om då liksom.  

🏆 Tycker du nöjt kan vara helstolt utan att tänka på de sista hektona när du fyller år! 👍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

trullan
2016-02-17 17:53
#3

Ja absolut…ngt kilo eller hekto gör inte ett skit. ska ha mens vilken dag som helst och vet att det gör att jag samlar lite vätska helt galet är det iaf men på.ett positivt vis

Pytteliten
2016-02-18 09:16
#4

Oj, vad fort det har gått! Grattis 🌺!

trullan
2016-02-18 17:57
#5

Ja det har gått fort. Sjukt att välja kläder i 40 och M när jag i somras drog XXL och 50-52….. Gått ner från 90D till 75 B i bh också…….hade ju gärna haft c-kupa iaf men det går ju att fixa. Ligger på 81 nu. målet var under 80 till 22 februari men som sagt…..jag är nöjd. nästa delmål är 71,9 till 23 maj. den vikt är den lägsta jag haft som vuxen, men det var under en period då jag idiottränade och hade ätstörningar 23 maj för att det är en snäll genomsnittlig minskning plus att vi åker på en liten resa 24

trullan
2016-02-22 17:45
#6

Jaaaaaaaaaa! !!! Klarade målet. Med två hg marginal. väger nu 79.8 Nästa mål är 72 kg till 23 maj

Annons:
Tjeja
2016-02-22 19:42
#7

Grattis men också Ujjejuj! 

Ta det lite lugnt också så du inte blir sjuk på kuppen bara!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

trullan
2016-02-23 21:15
#8

Det är lugnt. Ja tar det jjättelugnt (mitt tangentbord är helknäpptber om uursäkt för stavning och sånt ) justnu tränar jag uinte alls. JJagäter gott och smakar ggodis nån gång men det är sällan särskilt gott. Jaghar ttoppenvärden och mår bättre än när jag var25 alltså för 18 år sedan. Dietisten och jag hörs på ttelefonen då och då för jagbehöver lite stöd i mina ffunderingar och hon ger mig högsta betyg så jag gör rätt☺ mina delmål är bbara stjärnor jag siktar mot….når jag ddem blir jag glad. Jag ska ner en bit under 70 förr eller senare. Lyckas jag inom de tider jag har satt är det så klart roligt. Med nästa mål bbehöver jag snitta 0.6 kg i veckan vilket är en fullt normal och sund viktnedgång. Hitintills har jag snittat 1,1 ssen i julas. Opereradesju i ooktober så nu får det plana ut lite.

Upp till toppen
Annons: