Annons:
Etikett09-allmänt
Läst 1178 ggr
[Aralia]
2015-11-01 21:44

Oaktiv..

Jag vet att jag har varit oaktiv ett längre tag nu och längre kommer det att bli tyvärr.. Som en del av er vet så fik jag min remiss pga medicinska skäl, bla diabetesen, och den har tack och lov försvunnit. :)
Men jag gjorde visst operationen lite för sent, för min njure mår inte alls bra.. jag har opererat bort den ena så jag har bara en kvar. Tydligen är det diabetesen det beror på och vad som händer nu vet jag inte. Men jag blir tröttare och tröttare och får mer och mer ont… så jag har inte så mycket ork och energi kvar. Fiser ihop som en tom ballong på em och kvällarna och hänger inte alls med, sover massor.

Jag finns kvar som medlem men så mycket mer är det inte just nu..

Annons:
LottaKam
2015-11-02 19:53
#1

Usch då ! Hoppas du blir lite bättre med tiden i alla fall och får tillbaka ork och energi! Krya på dig

Davbjo
2015-11-03 11:08
#2

Ja, det låter verkligen inte trevligt, hoppas att det löser sig på sikt!

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Aralia]
2015-11-04 07:49
#3

Tack, vad goa ni är… Pratade med läkaren i går och värdena har blivit något bättre men hon ska skicka en remiss till urologen och be dom kolla upp njuren ordentligt. Får se vad som händer…. är så trött på allt krångel. :(

Upp till toppen
Annons: