Annons:
Etikett11-i-väntan-på-operation
Läst 1579 ggr
trullan
9/24/15, 4:54 PM

flyt dag 4

Och i morse var mitt viktmål uppnått. Så allt efter i dag är bonus Jag är så glad att det faktiskt funkar med pulver och jag mår bra. Lite hungrig så här på eftermiddagen bara men jag överlever Modifast smakar helt okej men banansmaken ger mig ångest och jag kastas tillbaka till lågstadiets fluorlackningar. Vaniljen är ingen höjdare heller

Annons:
APryl
9/25/15, 6:02 AM
#1

Samma här, inte jättekul men man överlever :)

hotflower
9/28/15, 9:31 PM
#2

Choklad och kaffesmaken tyckte jag var bäst. Provade några varma men de var HEMSKA ;) Tur att det är sista gången man led igenom något sådant. Hejja hejja!

Davbjo
9/29/15, 7:52 AM
#3

Jag vill minnas att jag hittade någon enstaka som funkade bra och sedan körde jag på den hela perioden. Vanilj tycker jag också är en av de sämsta, men choklad funkade iaf bra.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

majala
9/30/15, 9:50 AM
#4

Jag drack choklad och vanilj. Och hallon. Hallon fick mig att vilja klökas, men jag tvingade i mig det iaf. Äta efterrätt fyra ggr/dag i två veckor är inte superkul, men det gick över förväntan. Lycka till med kommande tio dagarna! Det kommer gå superfort. :-)

Upp till toppen
Annons: