Annons:
Etikett11-i-väntan-på-operation
Läst 1389 ggr
Edera
9/22/15, 1:10 PM

Op i göteborg höst/vinter 2015

Hej på er!

Jag fick besked förra veckan, godkänd för op! Troligen kommer jag att opereras på östra sjukhuset i Göteborg! Så nu väntar jag på kallelse till möte med kirurg och hoppas att de också tycker att jag skall opereras :)

Det här är skrämmande, stort, nervöst, ja ni vet..

Finns här några fler som kommer opereras inom ett par månader, i Göteborg kanske?

Annons:
trullan
9/22/15, 8:17 PM
#1

Jag opereras i borås 20 oktober. Det ska mycket till om du inte blir godkänd nu. Visste inte ens att östra gjorde dessa operationer, men innan jag var på infomötet visste jag inte att Borås gjorde det heller 😀 För mug tog det 3.5 månader att komma på nästa information med kirurg och dietist men en dryg månad av den tiden var ju semestertider då de inte har mottagning och operation. Jag lägger in en gissning på att du får kallelse i slutet till början av november och får operation i dec-jan.

LottaKam
9/22/15, 8:34 PM
#2

Jag ska opereras den 14/10 på Carlanderska 😄. Är fruktansvärt nervös men blir så peppad och lugnad av er alla här inne. Har nog inte riktig fattat att det blir av ännu !

SilverEmma
9/23/15, 8:53 AM
#3

#2 Carlanderska är underbart! De tar verkligen hand om sina patienter och ser till att du mår bra! Jag opades där för lite över 4 år sedan och kan fortfarande höra av mig till dem om det är något jag undrar. 😃

LottaKam
9/23/15, 8:39 PM
#4

Det låter ju toppen SilverEmma😄

Upp till toppen
Annons: