Annons:
Etikett11-i-väntan-på-operation
Läst 1284 ggr
trullan
9/21/15, 12:34 PM

flyt börjar nu...

Börjar eg i morgon men det är måndag i dag så det var liksom lättare att börja i dag. Frukost Modifast vanilj. …ingen bra start… Lunch modifast hallon..bättre 1,5 liter vatten so far. Har redan gått ner 4,5 av de 5,5 kilon som dietisten gett mig så nu är det bara bonus😊

Annons:
Davbjo
9/21/15, 12:38 PM
#1

Just vanilj har jag väldigt svårt för i shakes och så, man kan krydda på med lite kanel för att göra det gångbart, men andra smaker tycker jag i regel funkar betydligt bättre.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

trullan
9/21/15, 9:29 PM
#2

Chokladen var riktigt bra…inte så att jag föredrar den framför riltig choklad men väldigt lätt att få ner

LottaKam
9/22/15, 8:10 AM
#3

Nu är det verkligen nedräkning Gapskrattar

trullan
9/22/15, 8:22 PM
#4

Dag två har också gått bra. Vi är en liten grupp på jobbet och jag har berättat eftersom de blir tydligt drabbade av min sjukskrivning och de är så goa med uppmuntrande ord. Frukost: kaffeshake Eftersom jag bara hann dricka halva tog jag en ready to go kaffeshake till mellis. Lunch: jordgubbshake Middag:choklafpudding Kvällssnack en liten bar (fått lov av dietisten att "fuska" med en bar då och då om jag är hungrig eftersom jag ju snart gått ner allt jag ska) Ska ju dricka fyra portioner per dag. .försöker pussla för att fördela dem jämt

Upp till toppen
Annons: