Annons:
Etikett11-i-väntan-på-operation
Läst 1365 ggr
majala
9/6/15, 11:15 PM

Operation imorgon

Jahapp, då är 14 dagars flyt äntligen avklarade. Imorgon ringer väckarklockan kl.06:30, inskrivningstiden på sjukhuset är kl.08:30. Första gången jag sövs så lite nervig är jag ju, men jag ser väldigt mycket fram emot morgondagen också! Vad fort tiden har gått från mars när jag skickade egenremisserna tills nu. Det skulle kunna gått bra mycket fortare om det inte var för att jag ammade under sommaren, men jag är glad att jag fick några extra månader på mig att förbereda mig och stöta och blöta. Nu känner jag mig redo.

Annons:
trullan
9/7/15, 5:15 AM
#1

Spännande. Lycka till!!!

hotflower
9/7/15, 6:34 AM
#2

Lycka till imorgon! :)

Davbjo
9/7/15, 9:57 AM
#3

Går säkert bra, lycka till!

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

LottaKam
9/7/15, 5:35 PM
#4

Spännande, lycka till !

hotflower
9/8/15, 5:39 PM
#5

Hoppas allt har gått bra i dag. Tänker på dig!

majala
9/8/15, 7:41 PM
#6

Allt har gått jättebra! Jag fick åka hem i förmiddags. Tog två citodon vid kl.15 för det stramade i magen, annars har jag sluppit smärtstillande. Åkte kommunalt hem (Danderyd - Haninge) och det var inget problem. Fått i mig 150 ml fil, 200 ml yoghurtkvarg och 200 ml hemgjord kycklingsoppa idag. Och en massa vatten. Det känns ju såklart lite ovant med magen, men inte alls som jag trodde ändå. Mår myyycket bättre i kroppen, titthålsoperationer är toppen! Tack för alla lyckönskningar. Nu är det bara resten av livet kvar då. :-)

Annons:
trullan
9/8/15, 8:28 PM
#7

Gött o höra!!!! Hoppas det fortsätter på samma vis

hotflower
9/9/15, 6:22 AM
#8

Åh vad härligt! Lycka till nu :)

[Aralia]
9/9/15, 6:34 AM
#9

Lycka till med nya livet.. :)

Upp till toppen
Annons: