Annons:
Etikett12-presentationer
Läst 2908 ggr
trullan
2015-05-30 19:13

vilka är vi?

Tycker vi kan köra en "kedja" med oss som är aktiva nu. Jag är nyfiken. Jag börjar Kvinna 42 år Vägde 113 i april och har nog gått upp ngt Inte opad ännu. Listad i Borås med operation i höst Målvikt under 70 kg Jobbar som socialsekreterare inom barn och familj 2 barn, pojke snart 11 år bor hos sin pappa och dotter 2.5 år med min make Bor i hus i skogen Näste man/kvinna blir????

Annons:
[Aralia]
2015-05-30 20:14
#1

Kul tråd! 🙂

Jag bor strax utanför Östersund och opades nu den 20/5… har inga direkta mål med vikten utan jag har mer medicinska drömmar. Fri från diabetesen, mindre värk, mindre mediciner och bättre allmänt i hälsan. Vikten ser jag mer som en positiv överraskning, har tills nu gått ner 10 kg. Borde gå ner 20 till, minst.
Jag har sjukpension då jag har fibromyalgi och en del annat hyss för mig i kroppen, bor ensam efter en separation. Trivs alldeles ypperligt med livet de flesta dagarna..

hotflower
2015-05-31 07:09
#2

Lina här, 34 år gift tvåbarnsmor till två grabbar 6 och 9 år. Bor i ett pyttesamhälle på landet mellan Vänern och Vättern. Pluggar till förskollärare. Jobbar annars på en gymnasiesärskola. Har pendlat i vikt de senaste åren mellan 95-115kg. Har varit överviktig sedan jag började skolan. Bestämde mig för en privat op nu i våras (efter år av funderingar) då min rygg och knän var slut. Gjorde min Sleeve op för drygt 4 v och mår sååååå bra idag. Att känna mättnadskänsla för första ggn är en av vinsterna. Sen har jag inte ont i min rygg = lycka! :)

trullan
2015-05-31 07:16
#3

Hotflower….jag är uppväxt i ett pyttesamhälle exakt där…blir nyfiken på vilket du bor i 😉

hotflower
2015-05-31 14:27
#4

Jasså? 😊 Jag bor utanför Karlsborg :)

trullan
2015-05-31 15:54
#5

Se där…född och uppvuxen där. Flyttade till Tibro när jag var tio

hotflower
2015-05-31 17:33
#6