Annons:
Etikett02-ot
Läst 1412 ggr
fotosofie
1/21/14, 5:01 PM

söker dig till fotoprojekt

Hej jag heter Sofie Eriksson och går en på fotolinjen på fridhems folkhögskola i Svalöv, Skåne. Jag jobbar på ett fotoprojekt om folk som ha ändrat på sin kropp på olika sätt, och vad det gör med den egna självbilden. Jag söker nu dig som har genomgått en vikt minskning för att bli fotograferad och intervjuad. Du ska helst vara bosatt i Skåne. Du kan skriva här till mig eller nå mig på min mail: sofieeriksso68@gmail.com

Annons:
gummimamma
1/25/14, 4:54 PM
#1

Kan du berätta mer om denna projekt?

fotosofie
1/27/14, 8:58 PM
#2

hej vad kul att du är intresserad:) ja tanken är alltså att försöka förstå vad som händer i huvudet efter en kroppslig förändring av något slag kan både vara viktuppgång, viktnedgång, muskelbygge eller någon skada som har gjort att kroppen har förändrats på något sätt. jag är då främst fotograf och tänkte då fota kroppar anonymt och intervjua personen om hur de känner för sin kropp nu efter förändringen. Bilderna ska bli en utställning och jag ska visa dem för mina klasskamrater och lärare på skolan. om du vill ha min projekt beskrivning och kanske exempel bilder så kan du maila mig på sofieeriksson68@gmail.com

Upp till toppen
Annons: