Annons:
Etikett09-allmänt
Läst 1887 ggr
berthagenn
1/12/12, 11:30 AM

Opereras den 6/2!

Jisses vad nervös jag är nu…..FörvånadCool

Annons:
Emma.S
1/12/12, 12:32 PM
#1

Du e för go gumman. Tack för ditt samtal idag :D Hade sån energi så jag trampa på hos sjukgymnasten som en galning :P Bara ring om det e något o så e du där inne när jag kommer på min op dag hihi :)

berthagenn
1/12/12, 7:44 PM
#2

Haha:) När jag fick samtalet idag att fick ett tidigare datum, blev jag alldeles matt i benen av förväntan/rädsla. Det är bara dumt jag vet:) Har pratat med lite folk runt om och det är många som känner någon som har gjort samma operation. Och varenda en är pigg och friskheten självt. Så jag vet att detta kommer bli en ny start i livet. Det känns ibland som detta inte händer mig; att allt är bara en dröm. :) Men man blir nog lite djup på flytet va? Ha ha ha! :))) Vi ses! :) Kram

Emma.S
1/13/12, 10:32 AM
#3

Kan förstå det men vet du även om det inte blir samma dag vi op så blir det dagarna efter varandra så jag ska nog komma in o säga till dig o upp o gå ;P hihi. Måste ju kolla så lilla Bella mår bra jue :)

Ja man kommer må bättre o må mer hälsosamt. Så detta fixar vi gumman. Haha ja man kan bli lite nere på flytet men alla smoothies e ok med sa dem igår till mig. Har ju lite svårt för o få ner allt o lever på max 400 kcl per dag.

O du jag har gått ner totalt 11 kilo nu :) Gick ju ner 4 kilo innan infomötet och 7 till nu efter :)

Kram

berthagenn
1/13/12, 10:47 AM
#4

Wihooo! Shit vad du e duktig nu! Skrattande

Jag har problem med at vistas på Hemköp. Tom när jag kokar fisk till katten (som jag tidigare avskytt) ser DÖDSSMAKSKENS UT! Ihhhhh!

MNan blir nog tossig litet. Cool

Emma.S
1/13/12, 3:08 PM
#5

Tack gumman :)

Kommer gå bra för dig med o som sagt bara ring om det e något. Tänk på att efter op kommer du må som en helt ny människa och börja  gå ner en massa och må kanon sen.

Haha ja litta tossig blir man :D

gummimamma
1/14/12, 5:05 PM
#6

Skulle det kännas jobbigt med flytet, så tänk på att det snart är över. Livet kan kännas jobbig även direkt efter operationen, innan man kommer igång ordentligt med maten, men det vänder snart. Tänk på att försöka få i dig ordentligt med näring efter operationen, så piggnar du till snabbare.

Annons:
berthagenn
1/14/12, 5:13 PM
#7

;) tack!!

Emma.S
1/14/12, 10:01 PM
#8

Tack ska tänka på det :)

Upp till toppen
Annons: